Mezinárodní marketing
276 Kč 299 Kč
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Autor: | Machková Hana a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5366-9 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 200 |
Zařazení: | učebnice • mezinárodní marketing |
-
Mezinárodní marketing
Machková Hana a kolektiv
-
Daňové systémy v České republice a v ...
Radek Jurčík
-
Harmonizace daňových systémů zemí Evr...
Danuše Nerudová
-
Matematika v ekonomii a ekonomice
Bauer Luboš a kolektiv
-
Finanční trhy
Oldřich Rejnuš
-
Řeč těla - Jak rozumět signálům řeči ...
Bruno Tiziana, Adamczyk Gregor,
-
Revoluce v podnikání - Nebojte se zbo...
Priestley Daniel
-
Strategický marketing - Strategie a t...
Dagmar Jakubíková
-
Finanční řízení komerčních pojišťoven
Eva Vávrová
-
Tajemství úspěšného vedení lidí
Bernd Geropp
-
Testy pro personální práci - Jak je s...
Evangelu Jaroslava Ester, Neubauer Jiří
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodc...
Alena Šafrová Drášilová
-
Úvod do podnikové ekonomiky
Martinovičová Dana
-
Podnikové řízení
Jan Váchal
-
Diagnostika a vitalizace firem a orga...
Plamínek Jiří
-
Tvorba informačních systémů - Princip...
Bruckner Tomáš a kolektiv