Mezinárodní marketing
278 Kč 299 Kč
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Autor: | Machková Hana a kolektiv |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5366-9 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 200 |
Zařazení: | učebnice • mezinárodní marketing |
-
Mezinárodní marketing
Machková Hana a kolektiv
-
Mezinárodní účetní standardy a daňové...
Jiří Ficbauer
-
Daňové systémy v České republice a v ...
Radek Jurčík
-
Harmonizace daňových systémů zemí Evr...
Danuše Nerudová
-
Matematika v ekonomii a ekonomice
Bauer Luboš a kolektiv
-
Finanční trhy
Oldřich Rejnuš
-
Řeč těla - Jak rozumět signálům řeči ...
Bruno Tiziana, Adamczyk Gregor,
-
Podnikové řízení
Jan Váchal
-
Jak úspěšně řídit obec a region - Cíl...
Marek Pavlík
-
Tajemství úspěšného vedení lidí
Bernd Geropp
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodc...
Alena Šafrová Drášilová
-
Úvod do podnikové ekonomiky
Martinovičová Dana
-
Psychologie sériových vrahů - 200 sku...
Andrej Drbohlav
-
Výcvik psa k dokonalé poslušnosti - O...
Imke Niewöhner
-
Výživa pro fitness a kulturistiku
Mach Ivan, Borkovec Jiří
-
Anatomie 2
Radomír Čihák