Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 28.10 )
Česká pošta Čtvrtek 29.10
PPL Čtvrtek 29.10
Osobní odběr Pátek 30.10
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing
25 %

225  Kč 299 Kč

Expedujeme 1 až 2 dny

Sleva až 70% u třetiny knih

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.

Autor:
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-5366-9
Rok vydání: 2015
Jazyk : Čeština
Vazba: Paperback
Počet stran: 200
Zařazení: učebnice mezinárodní marketing
Mohlo by se vám také líbit..