Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Úterý 07.05
PPL Úterý 07.05
Osobní odběr Čtvrtek 09.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification

 Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification
8 %

929  Kč 1 006 Kč

Odesíláme do 1 až 2 týdnů

Sleva až 70% u třetiny knih
The new secret to driving Loyalty that pays. Once revolutionary, loyalty programs designed to differentiate products quickly became commoditized. This book shows you how to create a system powered by human motivation and digital technology that creates ongoing, persistent engagement among customers, employees, and partners.
Autor:
Nakladatel: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071813372
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 304
Mohlo by se vám také líbit..