Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 17.09
PPL Středa 17.09
Osobní odběr Čtvrtek 18.09
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business

The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business
16 %

816  Kč 972 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Helps you understand consumer psychology to drive profits and growth. This title explains how consumers perceive services and shows you how toenhance the customer experience - every time. It identifies and demystifies the psychological triggers behind customer behavior.
Autor:
Nakladatel: McGraw-Hill Education - Europe
ISBN: 9780071809931
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Hardback
Počet stran: 288
Mohlo by se vám také líbit..