Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 02.04
PPL Úterý 02.04
Osobní odběr Středa 03.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Hitmakeři

 Hitmakeři
26 %

274  Kč 369 Kč

Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu

Sleva až 70% u třetiny knih
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.Dozvíte se například:- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu
Autor:
Nakladatel: Jan Melvil publ
ISBN: 978-80-7555-026-2
Rok vydání: 2017
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 344
Mohlo by se vám také líbit..