Sportovní marketing
227 Kč 269 Kč
Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice.
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným.
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.
| Autor: | Vilém Kunz |
| Nakladatel: | Grada |
| ISBN: | 978-80-271-0560-1 |
| Rok vydání: | 2018 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
| Počet stran: | 176 |
-
Společenská odpovědnost ve sportu
Vilém Kunz
-
Společenské vědy pro techniky
Jana Hrbková
-
Kouzelný pelíšek
Zuzana Pospíšilová
-
Psychopatologie
Miroslav Orel
-
Plant Tribe
Josifovic, Igor
-
24 vánočních příběhů do adventního ka...
Petr Šilha
-
Arábie
Veronika Válková
-
Lucinka a zatoulané koťátko
Booth, Anne
-
Frajer Ferda Největší smraďoch
Antje Szillat
-
Trauma-informovaný přístup
Olga Klepáčková; Zuzana Krejčí; Martina Černá
-
Lucinka a zraněný králíček
Booth, Anne
-
Demence
Terézia Fertaľová; Iveta Ondriová
-
Škola jednorožců Hlavní role
Linda Chapmanová
-
Koho má znát správný Čech
Michal Vaněček
-
Zázračné koťátko Splněné sny
Daze, Hayley
-
Eutanázie
Marek Orko Vácha
