Sportovní marketing
227 Kč 269 Kč
Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice.
Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným.
Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.
Autor: | Vilém Kunz |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-0560-1 |
Rok vydání: | 2018 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 176 |
-
Společenská odpovědnost ve sportu
Vilém Kunz
-
Propedeutika vnitřního lékařství
Ladislav Chrobák
-
Svalové funkční testy
Vladimír Janda
-
Protetika I
Rudolf Jörg Strub
-
Ošetřovatelské postupy v péči o nemoc...
Renata Vytejčková; Petra Sedlářová; Vlasta Wirthová; Jana Holubo
-
Oční lékařství
Pavel Kuchynka
-
Technika masáže v rehabilitaci
Ulrich Storck
-
Atlas topografické anatomie
Werner Platzer
-
Ošetřovatelství pro střední zdravotni...
Jarmila Kelnarová
-
Ošetřovatelství pro střední zdravotni...
Jarmila Kelnarová
-
Interní ošetřovatelství I
Alena Šafránková
-
Klinická propedeutika
Marie Nejedlá
-
Anatomie 3, 3. vydání
Radomír Čihák
-
Pečovatelství 2.díl
Jana Mlýnková
-
Interní ošetřovatelství II
Alena Šafránková
-
Diferenciální diagnóza v pediatrii
Robert Ploier