Podnik v časech krize
18
%
260 Kč 319 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Podnik v časech krize je prvním českým zhodnocením vývoje let 2007 až 2009 z pohledu firem, hodnocení jejich chování a reakcí na ekonomický vývoj. Autorka vyzbrojena na jedné straně rozsáhlým teoretickým zázemím, na straně druhé pak statistickými výsledky a zejména daty z řady zkoumání uskutečněných různými institucemi, mj. VŠE v Praze, v textu nejen analyzuje krizové období světového hospodářství, ale především vyvozuje některé závěry o chování podniků v takových zlomových obdobích. Řada z těchto závěrů ostře polemizuje nejen s tradičními, ale ještě více s aktuálně preferovanými teoriemi a přístupy managementu, když autorka do značné míry kritizuje mnoho metod používaných vedením tuzemských firem. Pointou knihy je pak teze, podle níž je nutné - jako přípravu na další finanční krizi - uskutečnit v relativně krátké době několika let reformu finančního hospodaření firem, především pak posílit výrazně jejich vlastní zdroje a učinit z nich jednoznačně hlavní proud financování jak běžného, tak i investičního.
Autor: | Miroslav Hučka |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-3136-0 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | monografie • podnikový management • hospodářská krize |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Základy podnikání a podnikatelský proces
Miroslav Hučka
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Truhlářské konstrukce
Elmar Josten
-
Dětská klinická psychologie
Pavel Říčan; Dana Krejčířová
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Angličtina Kompletní gramatika
Walter Lutz
-
Funkční anatomie
Dylevský Ivan
-
Propedeutika vnitřního lékařství
Ladislav Chrobák
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
Feneisův obrazový slovník anatomie
Wolfgang Dauber
-
Svalové funkční testy
Vladimír Janda
-
Sociální psychologie
Jozef Výrost; Ivan Slaměník
-
Němčina pro lékaře
Ivana Mokrošová
-
Psychologie osobnosti
Marek Blatný
-
Anglická konverzace