Rukověť dobrého lektora
18
%
139 Kč 169 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Čtivá a srozumitelná knížka rozvíjející školitelské dovednosti je praktickým průvodcem pro všechny, kteří se zabývají vzděláváním dospělých, zejména pro lektory, trenéry, manažery a personalisty. Vzděláváním se zabývají tisíce lidí - ať už učí nové technologie, bezpečnost práce či komunikační a manažerské dovednosti. Bohužel většina lektorů pečlivě řeší pouze co učit, ale naprosto zanedbává jak učit. Cílem této knihy je proto ukázat, jak sestavit a realizovat vzdělávání tak, aby bylo velmi efektivní a mělo skutečné účinky. Většina vzdělávání se realizuje formou přednášky, ačkoliv je prokázáno, že efektivním způsobem je tzv. zkušenostní učení, jehož uplatnění v praxi je však poměrně vzácné. V knize se seznámíte s jednotlivými fázemi zkušenostního učení a na praktických příkladech pochopíte, jak zvýšit efektivitu vzdělávání. Autor srovnáná uznávaná teoretická doporučení s poznatky z vlastní praxe a předkládá klíčové dovednosti dobrého lektora, u nichž si můžete porovnat svou úroveň, vytvořit si návod na zlepšení a vyzkoušet si vše v praxi. Dále se dozvíte, jak využívat didaktické techniky, proč a jak sestavit vzdělávací plán a jak si vše jednoduše převzít do minutového scénaře. Velký důraz je kladen na realizaci zpětné vazby a zejména měření efektivity, které bylo vzděláváním dosaženo. Kniha je srozumitelnou a prakticky zaměřenou knihou rozvíjející školitelské dovednosti, která na trhu dosud chyběla.
Autor: | Petr Kazík |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-2453-9 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 112 |
Zařazení: | příručky • vyučovací metody • pedagogické dovednosti • lektorství (vzdělávání) |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Rukověť dobrého interního lektora pro...
Petr Kazík
-
Naučte se investovat
Daniel Gladiš
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
James C. Collins
-
Mezinárodní obchodní operace
Hana Machková; Eva Černohlávková; Alexej Sato
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Jozef Vodák
-
Člověk a čas
Petr Pacovský
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Marketingová komunikace
Miroslav Karlíček
-
Jak vést rozhovory s podřízenými prac...
František Bělohlávek
-
Veřejné finance
Alena Maaytová; Jan Pavel; František Ochrana
-
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Jim Collins; Jerry I. Porras
-
Makroekonomická analýza Teorie a praxe
Vojtěch Spěváček; Václav Žďárek
-
Bohatství národů
Adam Smith
-
Projektový management
Alena Svozilová
-
Motivace a odměňování pracovníků
Jan Urban