Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 06.05
PPL Pondělí 06.05
Osobní odběr Úterý 07.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketing Mix for Tourism Products

Marketing Mix for Tourism Products
21 %

993  Kč 1 250 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Marketing Mix is a combination of very important tools to penetrate, compete, and sustain in a competitive market either it is a product or service. There is always a discussion on the name and number of components of marketing mix. This book throws light on the importance of marketing mix. Also discusses with case studies about the name and number of components of marketing mix especially for tourism products. Finally advocates that the name and number of components of marketing mix can change according to situation and business environment. It would not be a wise decision of an entrepreneur to fix name and number of these components for all the situation and in all the stages of product life cycle.
Autor:
Nakladatel: LAP Lambert Academic Publishing
Rok vydání: 2013
Jazyk : Angličtina
Vazba: Paperback / softback
Počet stran: 52
Mohlo by se vám také líbit..