Rukověť začínajícího prodejce
18
%
152 Kč 185 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje znát dobrý obchodník, zjistíte, které věci v obchodě rozhodují a jak se vyhnout chybám. Dozvíte se, co zákazníci rádi a neradi slyší, kdy je lepší mlčet a jak zapůsobit řečí těla, jak se správně ptát, jak se připravit a vést obchodní rozhovor, jak používat různé prodejní techniky, jak účinně vyjednávat a argumentovat, co dělat, když zákazník nesouhlasí a jak jednat s různými typy zákazníků. Poznáte, proč je důležité stanovit si svůj cíl, jak hledat a najít své zákazníky, jak si vybudovat dlouhodobý vztah se zákazníkem a co je pro zákazníka důležité.
Autor: | Věra Bělohlávková |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-2344-0 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 128 |
Zařazení: | příručky • psychologie prodeje • obchodní komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Obojživelníci a plazi České republiky
Ivan Zwach
-
Jak se úspěšně učit
Eberhardt Hofmann; Monika Löhle
-
Praha neznámá V
Ryska Petr
-
Je to tak snadné Recepty na každý den
Paltrow, Gwyneth
-
Nejkrásnější rozhledny ČR
Novák Rostislav
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Moderní didaktika
Robert Čapek
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav