Strategický marketing
18
%
379 Kč 464 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Autor: | Dagmar Jakubíková |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-2690-8 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 272 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • strategický marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Lázeňství
Dagmar Jakubíková
-
Povídání se zvířátky
Ivanka Melounová
-
Sportovní pohádky
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Vývoj batolete
Martin Gregora
-
Strašidlář Mezi námi ze záhrobí
Hynek Klimek; Zdeňka Študlarová
-
Nové vánoční pohádky
Zuzana Pospíšilová; Barbara Issa Wagner
-
Záchranářské pohádky
Zuzana Pospíšilová; Zdeňka Študlarová
-
Mnichovo tajemství
Thierry Capezzone; Jan Rybka
-
Pekelné příběhy čertí babičky
Gecková Iva
-
Dobrodružství mašinky Vendy
Lucie Krystlíková; Daniela Skalová
-
Pohádky z lesa
Medzvecová Dagmar
-
Liška Šiška ve školce
Bára Buchalová
-
Nejznámější lidové pohádky Obrázkové ...
Stluková Bára
-
Anežka a kouzelná baletní sukýnka
Zuzana Pospíšilová
-
Rybářské pohádky
Zuzana Pospíšilová
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák