Strategický marketing
18
%
379 Kč 464 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
| Autor: | Dagmar Jakubíková |
| Nakladatel: | Grada |
| ISBN: | 978-80-247-2690-8 |
| Rok vydání: | 2008 |
| Jazyk : | Čeština |
| Druh: | Kniha |
| Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
| Počet stran: | 272 |
| Zařazení: | učebnice vysokých škol • strategický marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Svatý Václav
Veronika Válková
-
Leonardo da Vinci
Veronika Válková
-
Král Karel IV.
Veronika Válková
-
Detektivové
Zuzana Pospíšilová
-
Jak přežít svou vlastní pubertu
Markéta Šauerová
-
Boj o Ameriku
Veronika Válková
-
Karel IV.
-
Naše vtipná historie
-
Album předškoláka
Helena Zmatlíková
-
Hravá angličtina v křížovkách 2
Zuzana Pospíšilová; Drahomír Trsťan
-
Zábavné křížovky a luštění pro šikovn...
Věra Krumphanzlová
-
Zábavná bludiště pro šikovné děti
-
Kde je jednorožec?
Moran, Paul
-
Ptáci
Holgen Haag; Steffen Walenowitz
-
Panovníci českých zemí Život a příběhy
Michal Vaněček
