Strategie modrého oceánu
                        
                    
                    
                    
                    
                    
                        
                                                 14
                            %
                                                                                                                                                                                                                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                            
                                        
                                                                                
                                        
                                    
                                
                                                                            
                        
                            
                            
                                            
                    
                                                                
                    
                                            376 Kč 439 Kč
                                Sleva až 70% u třetiny knih
                            
                        
                                        Přední představitelé moderního strategického managementu na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje šarvátky s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry
                                    
                                                                | Autor: | W. Chan Kim | 
| Nakladatel: | Management Press, s.r.o. | 
| ISBN: | 978-80-7261-128-7 | 
| Rok vydání: | 2009 | 
| Jazyk : | Čeština | 
| Druh: | Kniha | 
| Vazba: | Vázaný | 
| Počet stran: | 240 | 
| Zařazení: | studie • strategický management • konkurenceschopnost • inovace • segmentace trhu | 
Mohlo by se vám také líbit..
        
    