Termín obdržení zásilky
Česká pošta Čtvrtek 23.05
PPL Čtvrtek 23.05
Osobní odběr Pátek 24.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Co dělat, když firma přestane růst

Co dělat, když firma přestane růst
9 %

341  Kč 375 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Jednou z největších výzev každého manažera a podnikatele je dosahování stálého a ziskového růstu. Není však žádnou výjimkou, když se růst zastaví, a to ani u nejlépe řízených firem. V dnešním obtížném ekonomickém prostředí to platí dvojnásob. Tato knížka je praktickou příručkou pro ředitele, manažery a podnikatele, kteří čelí zastavení růstu, i pro ty, kteří se tomu chtějí vyhnout. Zjistíte, že za stagnující růst většinou nemůže špatný management ani chybná strategie, ale přirozené tržní síly a dynamika řízení firem, které zůstávají dlouho bez povšimnutí a jsou velice destruktivní. Přičemž ať se v okolí firmy děje cokoliv, to důležité je uvnitř. Interní faktory rozhodují o úspěchu či neúspěchu zdolání výzvy, jakou je stagnující růst. Autor předkládá ověřené a praktické rady, jak rozhodující věci změnit a růst znovu nastartovat. Vychází přitom z reálných dat a uvádí mnoho příkladů z praxe.
Autor:
Nakladatel: Cosmopolis
ISBN: 978-80-247-3316-6
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 224
Zařazení: monografie podnikání strategický management marketing podnikový management případové studie úspěch v podnikání
Mohlo by se vám také líbit..