Učit umění - učitel a žák v labyrintu současného umění
7
%
280 Kč 301 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se zabývá výukou současného umění na středních školách a shrnuje výsledky dvou výzkumných šetření, které přinášejí jednak vhled do uvažování žáků nad současným uměním a jednak pohled pedagogů, jejichž úkolem je žáky na jejich cestě k porozumění umění provázet. Knihu doplňuje také oddíl věnovaný novým médiím v umění, který poukazuje na možnosti nových médií ve výuce a vyzdvihuje jejich využitelnost a efektivitu. Součástí publikace jsou také přepisy rozhovorů s pedagogy, kteří jsou aktivní na umělecké scéně jako tvůrci nebo jako teoretici.
Autor: | Adámková-Turzová, Magdalena; Filipová, Petra |
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL) |
ISBN: | 978-80-244-4849-7 |
Rok vydání: | 2016 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 184 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Mykózy - příručka a barevný atlas his...
Koďousek, Rostislav
-
Plastická chirurgie parodontu
Martin Starosta
-
Transplantace krvetvorných buněk - zá...
Luděk Raida
-
Arteterapie a artefiletika nejen pro ...
Potměšilová, Petra; Sobková, Petra
-
Historie chirurgie
Duda, Miloslav
-
Monokrystalová rentgenová strukturní ...
Jaromír Marek
-
Učit se žít. Vzpomínky
Härtling, Peter; Fialová, Ingeborg
-
Tradiční medicína Jižní Ameriky a jej...
Veronika Kavenská
-
Vývoj fenomenologického myšlení o hudbě
Martina Stratilková
-
Putování a smysl života: proměna člov...
Jirásek, Ivo; Svoboda, Jakub
-
Morfosyntax francouzské věty 1 Věta j...
Miroslav Pavlík
-
Výzkum ve zdravotnictví
Kutnohorská, Jana
-
Hodnocení 3D vizualizací v GIS s využ...
Popelka, Stanislav
-
Monitorování nervosvalového přenosu v...
Milan Adamus
-
Geoinformatika v prostorovém plánován...
Burian, Jaroslav
-
Prostorová informace a vybrané metody...
Pászto, Vít