Teorie a metody politického marketingu
375 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.
Autor: | Roman Chytilek |
Nakladatel: | Centrum pro studium demokracie |
ISBN: | 9788073252816 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 344 |
Zařazení: | politický marketing • kolektivní monografie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Komparativní analýza konfliktů v Aceh...
Lenka Špičanová
-
Boží slovo a slovo lidské
Jiří Hanuš
-
Národní strana v kontextu krajní prav...
Josef Smolík
-
Šance zpola využitá
Ondřej Mocek
-
Služebníci neužiteční
Eva Doležalová
-
V pasti eura
Hans-Werner Sinn
-
Laboratoř sekularizace
Petr Fiala, Markéta Pitrová
-
Občané, demokraté a straníci
Petr Fiala, Markéta Pitrová
-
Euro
David Marsh
-
Vyšší princip?
Michal Nový
-
Křesťanství a romantismus
Eva Doležalová
-
Křesťanství a lidská práva
Jiří Hanuš
-
Euro versus koruna
Ivana Pečinková
-
Milosrdenství
Walter Kasper
-
České prezidentské volby v roce 2013
-
Jak se píšou dějiny
Kevin Passmore