Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
15
%
98 Kč 115 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis ideální výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.
Autor: | Martin Chvál |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024620572 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 110 |
Zařazení: | kolektivní monografie • pedagogická evaluace • kompetence k učení • pedagogická metodologie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Na naší škole nám záleží - Jak sledov...
Martin Chvál
-
Barokní architektura v Čechách
Petr Macek
-
Učebnice nizozemštiny
Olga Krijtová
-
Dějiny Francie
Linda Perina
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel
-
Klapzubova jedenáctka
Bass, Eduard
-
Čeština pro středně a více pokročilé
Bischofová Jana
-
Psychologie osobnosti
Marie Vágnerová
-
Mistr Třeboňského oltáře
Jan Royt
-
Učebnice norštiny
Jarka Vrbová
-
Slovník biblické ikonografie
Jan Royt
-
Česko-německý a německo-český slovník...
Jaroslava Kroupová
-
Antické divadlo
Eva Stehlíková
-
Basic Czech II
Darina Ivanovová
-
Notace znakových jazyků
Lenka Okrouhlíková
-
Úvod do sociologie
Radomír Havlík