Public relations
325 Kč 349 Kč
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic.
Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Autor: | Denisa Hejlová |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-5022-4 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 256 |
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Fyziologie a patologická fyziologie
Richard Rokyta
-
Feneisův obrazový slovník anatomie
Wolfgang Dauber
-
Atlas topografické anatomie
Werner Platzer
-
Obojživelníci a plazi České republiky
Ivan Zwach
-
Kapesní atlas hematologie
Torsten Haferlach; Ulrike Bacher; Harald Thelm
-
Atlas fyziologie člověka
Stefan Silbernagl; Agamemnon Despopoulos
-
Zdravotní nauka 1.díl
Iva Nováková
-
Právo životního prostředí
Miloš Tuháček; Jitka Jelínková
-
Prekancerózy v trávicím traktu
Jiří Černoch
-
Přehled poruch psychického vývoje
Michaela Pugnerová; Jana Kvitová
-
Chirurgie periferních nervů
Radek Kaiser
-
Elektroinstalace v budovách
Josef Kunc; Josef Šanda
-
Flóra
-
Nemoci střev
Karel Lukáš