Public relations
308 Kč 349 Kč
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic.
Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Autor: | Denisa Hejlová |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-5022-4 |
Rok vydání: | 2015 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 256 |
-
Laboratorní diagnostika
Tomáš Zima
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Dítě školkou povinné Jak čůrají nevěsty
M. M. Cabicar
-
Feneisův obrazový slovník anatomie
Wolfgang Dauber
-
Auta východního bloku
Tomáš Hrádek
-
Velká kniha vtipu
Pavel Kantorek
-
O nožích
Josef Pajl
-
Architektura
Ondřej Šefců
-
Filmové komedie S+S I.
Zdeněk Svěrák; Ladislav Smoljak
-
Poslední vlak do Londýna
MEG WAITE CLAYTON
-
Chlapec, který přežil pochod smrti
Pavel Taussig
-
Kavárna v Kodani
Julie Caplin
-
30 dní touhy
Christine D´Abová
-
Dopis
Kathryn Hughesová
-
Černý a bílý - Vzestup a pád Bobbyho ...
Voloj, Julian
-
Pomeranče v podprsence
Ivona Březinová