Učit se být učitelem
8
%
204 Kč 220 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
Autor: | Martin Strouhal |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024634654 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 172 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Eskymo Welzl. Svoboda pod bodem mrazu
Martin Strouhal
-
Multiculturalism
Martin Strouhal
-
Slovník biblické ikonografie
Jan Royt
-
Nová náboženství a násilí
Zdeněk Vojtíšek
-
Pavel z Tarsu a jeho svět
Mireia Ryšková
-
Vera mundi lumina
Maroszová, Jana
-
Hnutí Haré Kršna.
Martin Fárek
-
Indie očima Evropanů
Martin Fárek
-
Odpovědnost
Aleš Prázný
-
Ťing-Ťie: Poznámky k písním ze světa ...
Vlastimil Zuska
-
Filosofie en noir
Miroslav Petříček
-
Být místem Bytí
Jiří Michálek
-
Náboženství Mayů
Zuzana Marie Kostićová
-
Ve světle kabaly: Židovská mystika v ...
Michala Benešová
-
Příležitosti a výzvy v komunikaci cír...
Petra Koudelková
-
Pojem vědomí: Jeho jednota a rozmanitost
Jindřich Karásek