Učit se být učitelem
215 Kč 220 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
Autor: | Martin Strouhal |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024634654 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 172 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Eskymo Welzl. Svoboda pod bodem mrazu
Martin Strouhal
-
Multiculturalism
Martin Strouhal
-
Základy psycholingvistiky
Eva M. Fernández
-
Úvod do sociologie
Radomír Havlík
-
Barokní architektura v Čechách
Petr Macek
-
Učebnice nizozemštiny
Olga Krijtová
-
Dějiny Francie
Linda Perina
-
Spravedlnost: Co je správné dělat
Michael Sandel
-
Klapzubova jedenáctka
Bass, Eduard
-
Čeština pro středně a více pokročilé
Bischofová Jana
-
Psychologie osobnosti
Marie Vágnerová
-
Učebnice norštiny
Jarka Vrbová
-
Slovník biblické ikonografie
Jan Royt
-
Praha Karla IV.
Jan Royt
-
Prehistorie rodu Homo
Jean Clottes
-
Lingvodidaktické problémy výuky odbor...
Helena Hasilová