Učit se být učitelem
8
%
202 Kč 220 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem knihy je přispět k diskusi o žádoucí podobě učitelského vzdělání. Kniha představuje texty autorů, kteří se dlouhodobě zabývají otázkami učitelské profese a učitelského vzdělávání v kontextu filosofie a sociologie výchovy, vysokoškolské didaktiky, osobnostně sociálního rozvoje i samotné pedeutologie. V pluralitě uvedených perspektiv autoři diskutují o následujících tematických okruzích: důsledky absence ideje vzdělanosti pro univerzitní provoz a učitelskou přípravu; význam filosofického vzdělání budoucích učitelů; vztah akademického a kompetenčního diskursu a problematické důsledky procesu masifikace vzdělávání a neoliberální rétoriky; různé podoby vztahu mezi teorií a praxí v kontextu vyučování pedagogiky a psychologie na fakultách připravujících budoucí učitele; perspektivy vysokoškolské didaktiky; problematika profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů s využitím konceptu „učitele v roli modelu“.
Autor: | Martin Strouhal |
Nakladatel: | Karolinum |
ISBN: | 9788024634654 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 172 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Multiculturalism
Martin Strouhal
-
Eskymo Welzl. Svoboda pod bodem mrazu
Martin Strouhal
-
Čínština nejen pro děti
Vít Papoušek
-
Chlap kousl psa
František Koukolík
-
Plotin u řeckých raně křesťanských au...
Lenka Karfíková
-
První studium Starého zákona
Pavel Větrovec
-
Elektrokonvulzivní léčba
Lucie Kališová
-
Samizdat Past and Present
Tomáš Glanc
-
The Lexical Tones of Vietnamese Metro...
Jan Volín
-
Teachers on the Waves of Transformation
Dana Moree
-
Ženy s kufříkem a nadějí
Milena Lenderová
-
Deutsche Grammatik
Marie Vachková
-
Kapitoly z forenzní psychologie
Ilona Gillernová
-
Trial by Theatre
Barbara Day
-
Biografický slovník obětí nacistické ...
Michal V. Šimůnek
-
Řízení sociálních procesů v České rep...
Igor Tomeš