Marketingové strategie
195 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
Autor: | Horáková Helena |
Nakladatel: | Idea servis |
ISBN: | 978-80-85970-81-4 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 104 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Stravovací služby (brož.)
Mlejnková Lena
-
Metodika činnosti průvodce cestovního...
Orieška, Ján
-
Receptury pro cukrářskou výrobu - Těs...
Jaroslava Stejskalová
-
Geografie cestovního ruchu
Václav Hrala
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu
Zdenka Petrů
-
Kongresový cestovní ruch
Ján Orieška
-
Řízení provozu cestovních kanceláří
Pompurová Kristína
-
Dějiny výtvarné kultury 2 - 4.vydání
Bohumír Mráz
-
Dějiny výtvarného umění
Marie Černá
-
Dějiny výtvarné kultury 3
Bohumír Mráz
-
Šest skoků do budocnosti