Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Čtvrtek 09.05
PPL Čtvrtek 09.05
Osobní odběr Pátek 10.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Paul Lazarsfeld´s Research Methodology

Paul Lazarsfeld´s Research Methodology
17 %

136  Kč 165 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Paul Lazarsfeld patří k zakladatelům empirického sociálního výzkumu. Zasloužil se o rozvoj metodologie sběru i analýzy dat. Stál u zrodu výzkumu trhu i veřejného mínění, zakládal výzkum masmédií i komunikační výzkum. Zkoumal názorové vůdce, interpersonální komunikaci, nezaměstnanost, formování volebních preferencí i ohrožení akademických svobod. Nevelká knížka unikátním způsobem představuje celistvé dílo Paula Lazarsfelda ve všech těchto oblastech aplikovaného sociálního výzkumu. Sestává ze tří částí - životopisu, přehledu metod a výzkumných strategií, jimiž Lazarsfeld obohatil moderní metodologii, a kapitoly věnované jeho nejslavnějším výzkumům médií, nezaměstnanosti a volebního chování. Kniha vychází v anglickém jazyce.
Autor:
Nakladatel: Karolinum
Rok vydání: 2006
Jazyk : Čeština
Vazba: Paperback
Počet stran: 138
Mohlo by se vám také líbit..