Teambuilding – face to face, nebo virtuální prostředí?
11
%
373 Kč 420 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Schopnost týmové spolupráce a efektivní fungování pracovních skupin bývá na dnešním pracovním trhu podstatnou podmínkou pro dobře prosperující firmy. K podpoře týmové práce se proto často využívá specializovaných kurzů vedených formou zážitkové pedagogiky. Vliv těchto kurzů na kvalitu interpersonálních vztahů v týmu byl zkoumán v rámci tříletého výzkumu, jehož výsledky jsou shrnuty v této knize. Sledovány byly kurzy vedené v reálném prostředí, kdy docházelo k přímému kontaktu účastníků, i v prostředí virtuálním, kdy jednotlivé účastníky od sebe dělila prostorová vzdálenost. Pro druhý zmiňovaný typ zde pak naleznete ucelenou metodiku přípravy i realizace kurzu. Publikaci ocení především odborníci z oblasti pedagogické, sociální psychologie i psychologie práce a organizace.
| Autor: | Seitlová, Klára |
| Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL) |
| ISBN: | 978-80-244-3420-9 |
| Rok vydání: | 2014 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | Viazaná |
| Počet stran: | 144 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Šikana na pracovišti v České republic...
Panajotis Cakirpaloglu
-
Uvnitř a vně
Stehlíková-Babyrádová, Hana a kolektiv autorů
-
Poruchy osobnosti a vztahová vazba u ...
Maierová, Eva
-
Mykózy - příručka a barevný atlas his...
Koďousek, Rostislav
-
Plastická chirurgie parodontu
Martin Starosta
-
Transplantace krvetvorných buněk - zá...
Luděk Raida
-
Arteterapie a artefiletika nejen pro ...
Potměšilová, Petra; Sobková, Petra
-
Historie chirurgie
Duda, Miloslav
-
Diagnostika a léčba onemocnění prsu
Zuzana Hladíková
-
Monokrystalová rentgenová strukturní ...
Jaromír Marek
-
Vývoj fenomenologického myšlení o hudbě
Martina Stratilková
-
Putování a smysl života: proměna člov...
Jirásek, Ivo; Svoboda, Jakub
-
Morfosyntax francouzské věty 1 Věta j...
Miroslav Pavlík
-
Výzkum ve zdravotnictví
Kutnohorská, Jana
-
Hodnocení 3D vizualizací v GIS s využ...
Popelka, Stanislav
-
Monitorování nervosvalového přenosu v...
Milan Adamus
