Jak stvořit pecku na trhu
7
%
230 Kč 248 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka
ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete malou restauraci, řídíte korporaci či
poprvé kandidujete do funkce místního úřadu. Kroky, které vašemu výrobku nebo myšlence pomohou natolik, že se stane virovou, platí univerzálně.
Neuvěřitelné množství fascinujících informací, jak udělat z jakéhokoliv produktu, projektu a nápadu skutečnou pecku na trhu.
| Autor: | Jonah Berger |
| Nakladatel: | Jota |
| ISBN: | 978-80-7462-331-8 |
| Jazyk : | Čeština |
| Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
| Počet stran: | 272 |
| Zařazení: | populárně-naučné publikace • reklama a propagace • reklamní strategie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Efekt viralowy
Jonah Berger
-
Velká kniha o rumu
Becker, Dirk
-
Stingl Miloslav. Biografie cestovatel...
Chroust, Adam
-
Děláme si to doma sami
Sarah Thomasová
-
Sirotčinec slečny Peregrinové pro pod...
Ransom Riggs
-
Retro ČS
Michal Petržela
-
Božský bastard
Christina Lauren
-
Sirotčinec slečny Peregrinové: Podivn...
Ransom Riggs
-
Život bez pšenice
William Davis
-
Bart Simpson - Průvodce životem
Matt Groening
-
Božský cizinec
Christina Lauren
-
50 odstínů hantecu
Honza Hlaváček
-
Girl Online 3 - Jde svou cestou
Sugg Zoe
-
Jedlá soda - Unikátní přírodní léčba
Sircus Mark
-
Řím - Turistický průvodce
Dunford Martin
-
Korsika - Turistický průvodce - 4. vy...
David Abram
