Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 08.05 )
Česká pošta Úterý 07.05
PPL Úterý 07.05
Osobní odběr Čtvrtek 09.05
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Divadlo jako komunikační médium

Divadlo jako komunikační médium
11 %

187  Kč 210 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Autorka zasvěceným pohledem zkoumá divadelní představení jako způsob komunikace mezi divadelními tvůrci a diváky, společenský kontext vzniku divadelního představení, roli publika v dialogu s herci i možnosti této zvláštní formy mezilidské komunikace. Čtivým způsobem popisuje také chování současných diváků a odpovídá mimo jiné na takové otázky, jako např. jak často, s kým a na co chodíme do divadla, jakou máme schopnost oblíbit si konkrétní divadlo, co od návštěvy divadelního představení očekáváme především atd.
Autor:
Nakladatel: Akademie múzických umění
ISBN: 9788073312435
Jazyk : Čeština
Vazba: pevná s prebalom
Počet stran: 234
Zařazení: studie divadlo komunikace (sdělování) média divadelní představení divadlo a společnost
Mohlo by se vám také líbit..