Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 08.08
PPL Pátek 08.08
Osobní odběr Pondělí 11.08
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Televizní zpravodajství jako paradox

Televizní zpravodajství jako paradox

293  Kč 301 Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje jako jednu z nejvěrohodnějších reflexí sociální reality, nabízející univerzální sdělení určená všem bez rozdílu jejich individuálních znalostí a schopností. Že zdání reflexe skutečnosti jen úspěšně předstírá patrně není překvapující, rozhodně ne tolik jako fakt, že - opět velmi úspěšně - zastírá, že jde o jeden z nejkomplikovanějších a současně nejparadoxnějších typů mediálních obsahů. Překvapující je nejen to, že přes uvedené skutečnosti je televizní zpravodajství diváky vnímáno jako jedna z nejvěrohodnějších reprezentací reality, ale že je vůbec vůbec vnímáno. Tato publikace je prvním svazkem plánované třídílné studie věnované tomu, jak vlastně televizní zpravodajství skutečně vypadá, z čeho se skládá a jak 'funguje'.
Autor:
Nakladatel: Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
ISBN: 978-80-244-3326-4
Rok vydání: 2014
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 336
Zařazení: monografie mediální komunikace televizní zpravodajství mediální obraz diskurzivní analýza audiovizuální média
Mohlo by se vám také líbit..